donderdag, september 02, 2004

Skwasj. Is het niet briljant! Het is wel geen sport voor wussies, maar ik vind het fantastisch!

Qua vergelijking komt het nog het dichtst in de buurt bij het wandelen van een dodentocht, of bij het overwinnen van je hoogtevrees. Het is net hetzelfde, alleen speel je het met een raket en een balletje. It's gripped!

Jep, mensen die de fast show kennen weten al hoe laat het is. Which is nice. Reeks 3 van de fast show is in mijn bezit, amazon is zo vriendelijk geweest om me dat toe te sturen. Gedurende de maanden september/oktober/november weet je me bijgevolg altijd te vinden, als je tenminste weet waar mijn dvd speler staat. En als ik dan eens toch niet naar de fast show kijk, dan kijk ik zeker en gewis naar Ali G in da USAiii, want die heb ik ook van mijn dikke vriend amazon gekregen. Daarvan heb ik zonet de trailer bekeken, en die maakt de dvd al zijn geld waard. De blik van een door Ali G geïnterviewde mens is onbetaalbaar. Great!

1 opmerking:

Anoniem zei

Punani!