maandag, september 06, 2004

Iedere woensdag zijn er in de Aldi in uw buurt "buitenkansjes". Toen ik die lang geleden ontdekte, voelde ik me de koning te rijk, en ben ik daar zowat alles wat er te koop was in groothandel hoeveelheden gaan opkopen, denkende dat ik iedere keer de koop van mijn leven deed (zo eet ik nu nog altijd diepgevroren pannekoeken uit 1998). Maar ik had beter moeten weten...

Bijvoorbeeld, ik ben heden de trotse eigenaar van een Magnum televisie (die af en toe piept, met kapotte, half opgegeten afstandsbediening, maar daar heeft deze veel mee te maken), een medion digitale fotokodak (die na zes maanden kapot was, ok, mijn schoonbroer had die laten vallen, maar het vervangtoestel bleek batterijen over te verhitten wanneer het toestel afstond, dus nu ga ik een nieuw vervangtoestel krijgen, benieuwd of dat in orde zal zijn), een SHG strijkijzer met bijhorende strijktafel in bloemetjesmotief, en daar is nog niks mis mee. Maar als ik heel eerlijk ben, die wordt ook iets minder gebruikt dan mijn tv, of mijn fotokodak.

Het pronkstuk van de collectie is echter zonder enige twijfel mijn medion computer (die tussen ons gezegd en gezwegen de reddot design award 2003 gewonnen heeft), wiens kloppend hart een 3 Ghz processor is, en in het bezit is van nog wat andere high end, peperdure hardware. Maar die er in 50% van de gevallen niet in slaagt om een dvd te branden, netjes van op mijn ruim geschaalde harde schijf. En die dan die mislukte dvd niet meer wil teruggeven, want ik heb het gevoel dat die pc zich zelf schaamt over zijn onvermogen. Ik moet dan telkens van een nieuwe lei beginnen, en mijn winnaar van de reddot design award 2003 stoppen en starten.

Bijgevolg geef ik hier gratis en voor niks nog de volgende goede raad mee: koop geen Boecht van den aldy, van diejen boecht in een kartonne doos.

1 opmerking:

Anoniem zei

ja maar toch ... Raclette/grillset voor 20 euro ... en dan nog eens 500g gedroogde pruimen voor 1,49 euro ... wie kan daar neen tegen zeggen ?