vrijdag, september 17, 2004

Oeps. Nog een post. Het zijn precies solden.

Toevallig op deze blog gestoten, en dat was fijn om te lezen. Als wereld en real politieker vond ik niet meer dan mijn plicht om dit met jullie te delen.

Voor de rest hou ik me zoveel als mogelijk afzijdig van de verkiezingen in de Verenigde Staten, 'k heb daar eigenlijk niks verloren. Ik ben meer een dorpspolitieker. Die wat nadenkt over het Leuvense. Eigenlijk denk ik daar enkel over na, wat me nog geen politieker maakt. Dat hier beweren zou intellectueel oneerlijk zijn. Het is allicht beter te zeggen dat ik simpelweg een burger ben, die zijn plicht doet.

Maar eigenlijk doe ik mijn plicht niet, wanneer is immers de laatste keer dat ik daklozen heb opgevangen? Wanneer heb ik hongerigen te eten gegeven?

Het is nu vrijdagavond, iets na zeven uur, en ik hou er mee op voor vandaag. Ik ben ziek, en ik ga nu slapen. De uren voor twaalf uur tellen immers dubbel.

Slaapwel.

Geen opmerkingen: