maandag, september 27, 2004

André heeft ons veel te vroeg verlaten, en daarom is mijn living nu ingericht als een in memoriam. Bezoekers kunnen ter zijner nagedachtenis bij het binnenkomen het rouwregister tekenen, op de tonen van "zij gelooft in mij" en "een beetje verliefd", en er mag enkel met gedempte stem gesproken worden.

Dit zijn wat sfeerbeelden:


André Hazes Live in Concert


André Hazes bij de open haard


twee fans, een schrijn, en een meesterwerk

Wanneer ik die prachtige platen zie, doet het mij terugdenken aan betere tijden. Bijvoorbeeld aan die keer, 12 december 2003, dat André op bezoek kwam in de adjudant harboortstraat. Ik wil je zijn erfenis niet onthouden, hier zijn wat foto's van dat bezoekje:


André Hazes en een fan


André Hazes in een liefdevolle omhelzing, André was een man naar mijn hart


André in betere tijden, op bezoek in de adjudant harboortstraat

Ziezo, qua tribute kan dit wel tellen.

Geen opmerkingen: