maandag, september 20, 2004

Het was wel even verschieten, toen ik deze avond thuiskwam.

De hele stoep van de adjudant harboortstraat was overdekt met dikke lagen bloemen, tot op de rijweg toe. Eerst dacht ik dat princess Di in mijn straat gestorven was, maar dat kon niet, want dat was al ergens anders, in een andere tijd, gebeurd. Die bloemen bleken stuk voor stuk, allemaal, een dankbetuiging te zijn voor de kapper die de wereld zo'n mooi kapsel had geschonken. Er is toch nog schoonheid en dankbaarheid in deze donkere wereld!

Ik wil jullie het schouwspel niet onthouden, neenee, zo hardvochtig ben ik niet, plus zo kunnnen jullie toch ook wat meegenieten van het prachtige visuele kleurenpalet dat mijn stoep sierde.

Hier is een foto, zij het van een heel klein fragmentje van wat er lag:


Als je goed kijkt, zie je zelf dat een trouwe fan zelfs het prijskaartje aan de bloemen gelaten had, en het waren precies geen goedkope!

Maar dat bloementapijt, dat was niet het enige verschot vandaag. Wat wat blijkt? Ik ben de enige mens op het internet die de woorden "plastieken", "sandalen" en "groothandel" op één webpagina heeft gebruikt. Ik voel me nu toch wat uniek! Check it out, als je het niet gelooft!

Geen opmerkingen: