zondag, september 19, 2004

Laat ons volwassen mensen zijn, en een koe een koe noemen.

Waarom zou iemand nog naar de kapper gaan, als hij in het bezit is van te veel tijd, een schaar, een tondeuse, en twee magische handen? 't Is allemaal de schuld van mijn ziek zijn, heel het weekend niet buiten geweest, en zondag zo verveeld dat ik wel iets moest doen. Maar ik was nog niet genoeg aangesterkt om buiten te komen, dus is dit het resultaat:




Tja, ik zal mijn South park figuurtje van een eergisten moeten aanpassen, want echt treffend is het niet meer. En Steven, zet die spaghetti maar al klaar...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik geef je twee spaghetties als je dat haar onmiddellijk laat terug groeien!

stielo zei

Het is bezig met groeien, dus die zet die twee spaghetti's ook maar klaar.

Allrighty, ik krijg hier van iedereen spathetti aangeboden!