donderdag, september 16, 2004

Mijn meer aandachtige en verstandigste lezers (voor zover ik die heb, natuurlijk, verstandige en aandachtige exemplaren) hebben me de laatste tijd bestookt met e-mails, waarin telkens hetzelfde patroon naar voren kwam. Iedere mail bevatte zowat dezelfde vraag, namelijk of de regenboog uit mijn vorige post een waarheidsgetrouw exemplaar was, of slechts een zeer geslepen, zeer nauwkeurige vervalsing van the real thing.

Wel, voor deze lezers kan ik een tipje van de sluier lichten, en kan ik zeggen dat het in wezen slechts een poëtische evocatie is van een echte regenboog, zij het dan een uiterst realistische. De andere lezers laat ik nog in het ongewisse.

Omdat één volledige regenboog geen regenboog is, heb ik er een beeld reporter (jaja, stielo's blog heeft beeld reporters) op uitgestuurd, om nog een tweede bewijs op de gevoelige plaat vast te leggen. Benieuwd waar en wanneer die met iets op de proppen zal komen...

Geen opmerkingen: