donderdag, augustus 19, 2004




Een tijdje geleden had ik op deze eigenste blog verteld over mijn Afrika reis, en daarbij had ik trots als een pauw een foto laten zien van drie bwana kitoko's op de top van de Kili. De foto die je trouwens ook hierboven nog eens kan zien.

Maar ik heb daar een grote bekentenis over.

We hebben eigenlijk helemaal de top niet bereikt, de foto is zo getrukeerd als kan zijn.

Omdat we niet met de scha en schande konden leven, zijn we handig geweest in photoshop, en hebben we een oude foto genomen, en daar wat typische elementen van de Kili op de top aan toegevoegd (een bordje met de hoogte van de heuvel op de foto, wat sneeuw, ...). En natuurlijk de typische, direct herkenbare elementen van de echte foto weggedaan (de pier in Blankenberge verwacht je nu niet direct op de top van de Kili...).



Dit is 'm dus, de echte foto. De reden is dat mijn geweten zo aan het opsmijten was, de wroeging vrat iedere dag een stukje van mijn gemoedsrust weg. Tot op het punt dat ik brak. Ik kon niet meer verder leven met de leugen.

Plus het feit dat ik opeens door een anonymous coward de echte foto per post heb toegestuurd gekregen, met de melding "I know what you did last summer". En mensen die die film gezien hebben, weten maar al te goed wat er gebeurt als je met een leugen verderleeft...

1 opmerking:

Anoniem zei

I STILL KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER!


Dergelijke leugens pikken we niet meer, be prepared to be hunted down!

allen naar : http://grganttaylor.blogspot.com

alleen daar valt de waarheid te vinden

wa danken u