donderdag, augustus 26, 2004

Tja, en dan doet een mens iets in computers. Ik heb thuis een dag of 5 zonder internet verbinding gezeten, mijn modem wou niet meer synchroniseren. Naar de helpdesk van UPC gebeld, en die gaan morgen iemand langsturen. Totdat ik vandaag nog eens naar de modem keek, en zag dat het coax kabeltje niet meer in heb bakje zat, iemand moet er aan geweest zijn. Mijn modem is nu eenmaal ook een gevaarlijke turbo (link is een video bestandje...). Terug er in geduwd, en nu kan ik opnieuw zo veel surfen als mijn hartje het belieft. Wiiiieeeeeeeee!

Voor de rest heb ik het boude plan opgevat om op de olympische spelen in Peking, in 2008 that is, België minimum één gouden medaille te schenken. Want geef nu toe, drie schamele medailles voor een land met meer dan 10 miljoen inwoners, 't is geen vette.

De discipline die ik uitgekozen heb is synchroon zwemmen, en daardoor ben ik nu nog op zoek naar mensen die mee willen doen. Want synchroon zwemmen op je eentje zou wat al te belachelijk zijn.

Kandidaten moeten in het bezit zijn van de Belgische nationaliteit, of bereid zijn om die aan te nemen, er goed uitzien (KLM stewardessen hebben een voetje voor), en geen allergie voor chloor hebben (anders worden de trainingen een hel, en het presenteert ook niet, synchroon zwemmen met iemand die knalrood is, en helemaal bedekt is met puistjes). Ik geloof dat je dat per twee, vier of zes kan doen, dus hangt het eigenlijk vooral af van de respons die ik hier op mijn oproep krijg. Doen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik voldoe aan alle eisen en ik zou graag mee willen doen. Maar ik heb jammer genoeg een probleem : ik heb aquafobie en kan (door die aquafobie natuurlijk) niet zwemmen.
Zou het mogelijk zijn om aan de kant van het zwembad alle bewegingen mee te doen, of is dit verboden volgens de regels van het IOC? Ik denk namelijk dat een gouden medaille voor synchroon zwemmen veel zou doen om mijn aquafobie te doen verdwijnen.

Ik heb hulp nodig en er zit een spekje in mijn neus.