dinsdag, augustus 31, 2004

Het was vlug gedaan, die controle bij Antoine, de tandarts op sandalen. Jammer genoeg geen gaatjes, maar omdat De Boor behalve een maniak ook een redelijk wezen is, en hij vond dat 17 euro voor 2 minuten - al was het dan wel voor in mijn mond te kijken - nogal duur was, heeft hij me nog wat extra service voor dezelfde prijs gegeven. De boor haalde zeer toepasselijk zijn boor uit, en begon te slijpen. Zodat ik nu in het bezit ben van vier extra scherpe hoektanden, roofdier (een kruising tussen een poema en cheetah - poetah - werd ik in Afrika genoemd) die ik ben. Mocht het er niet zo angstaanjagend uitzien, ik zou er een foto van publiceren.



Maar goed, zoals al verteld is de boor naast een redelijk mens ook een maniak, en kon hij zijn enthousiasme weer maar eens niet bedwingen. Wanneer iemand ongevraagd een jaap uit mijn halsslagader snijdt met een boor, wie ben ik dan om het plezier niet te retourneren, en zijn hart uit zijn borstkas te rukken?

En dat is net wat Antoine zaliger gedaan heeft, met reactie van mijnentwege op die actie. De muren van zijn praktijk waren gedrenkt in bloed, Antoines sandalen ook, en mijn t shirt ook. Ik zou hem er nog bovenop een proces aandoen, maar mijn advocaat zei me dat je een dode niet voor het gerecht kan slepen. Shit. Want wie zit er hier met bloedplekken op zijn t shirt? Die mag ik nu wel wegsmijten, want dat krijg je daar nooit meer uit. En wie gaat dat betalen?

1 opmerking:

Anoniem zei

hier zijn erg weinig (ver)nieuwe(nde) posts vind ik. Ik tel voor je aan te sluiten bij 'the olympic smokers' een groep illustere doch brilliante schrijvers die er niet voor terugdeinzen om de keiharde waarheid te publiceren. Misschien kan je nog wat van hen leren?