maandag, augustus 02, 2004

Het begint er sterk op te lijken dat ik een nieuwe hobby heb, en nogal redelijk passioneel ook.

'k Ben namelijk van plan om aan de dodentocht van Bornem mee te doen, een wandelingetje van 100 km. Wandelen is mijn nieuwe hobby, wat zeg ik, mijn nieuwe manier van leven. Dit jaar heb ik al één keer meer gewandeld dan vorig jaar (die tocht op de Kili), en nu komt er nog een tweede tocht bij. Als er hier geen sprake is van een obsessie, dan weet ik het ook niet.

Mijn voorbereiding voor dat tochtje zal krak dezelfde zijn als die voor de kili (als je wint, waarom zou je je gewoontes veranderen).

'k Heb er ook totaal geen moeite mee, met die voorbereiding, ik sla er mij wel doorheen. Doorheen het afzien, het diep gaan, de eenzaamheid. Zeker omdat mijn voorbereiding voor de Kili bestond uit vier dagen met een auto rondrijden, en daarna een rustdag.

Omdat ik daar in Afrika door een chauffeur ben rondgereden, zoek ik nu nog een vrijwilliger die mij volgende week wil rondrijden, van maandag tot donderdag. Om het nog waarheidsgetrouwer op de safari te doen lijken, zoek ik ook een KLM stewardess die me gedurende de vier dagen zal bijstaan. Vrijwilligers kunnen zich melden via mail (yahoo.com, en daar nog stielo voor), of telefonisch via 0479 790 329.

Dank bij voorbaat.

Geen opmerkingen: