dinsdag, augustus 17, 2004

De druk van het witte scherm is immens. Ik heb recent geen eieren gegeten, dus daar kan ik het al niet over hebben. Aaah, net nu ik succes heb, heb ik een writer's block aan mijn been...

Dan maar een open brief aan alle andere blogs die met mij in competitie zijn getreden, met als ultiem doel om just fluff and no stuff op een site te hebben staan. .

"Best Grant,

Toch maar eens stoefen, maar sinds kort heb ik dus een teller op mijn blog, die bijhoudt hoeveel mensen er bij mij over de vloer komen. Waar mijn pennevrucht het voor een tijdje met 2 lezers moest stellen (namelijk mezelf en deze pipo), blijkt dat ik nu lezers van overal en nergens heb. Terwijl ik helemaal niemand ken bij AT&T; maar het moeten uiterst sympathieke mensen zijn, die daar werken, dat ze in zo'n dichte drommen naar mijn blog komen. En wie kan ze ongelijk geven?

Het was natuurlijk slechts een kwestie van tijd, vooraleer ik de zoete smaak van erkenning, succes en overwinning te pakken had, maar het was toch even bang afwachten. Ik weet nu ook hoe Eddy Merckx zich moet gevoeld hebben, vooraleer hij zijn eerste tour won.

Beste Grant, omdat de overwinning toch zo overduidelijk in mijn schoot is geworpen, stel ik voor dat je het bij deze opgeeft, en dat troosteloze onding opdoekt. Dat zal voor iedereen het beste zijn, er is al genoeg miserie in de wereld.

Hasta la Victoria Siempre!"

Ik denk er sterk aan om mijn werk op te geven, en te leven van de vruchten die mijn blog voortbrengt. Geldelijke giften kunnen gestort worden op mijn rekeningnummer, giften in nature kunnen mits medisch attest bij mijn voordeur afgeleverd worden. Wanneer ik giften ter waarde van 1,5 miljoen euro heb ontvangen, dien ik mijn ontslag in.

1 opmerking:

Anoniem zei

hahahahahahahahaha...............;;;


keep on workin' buster cause you ain't there yet... not by a long shot!


Truly yours,
Bill Gates