zondag, januari 02, 2005

Ik kan niet zeggen dat 2005 goed begonnen is. Mijn visie van een in roze kleren en auto's gehuld 2005 blijkt verre van waar te zijn. Overal waar ik dit jaar al gekomen ben, bleek er geen 50 procent volledig in het roos gehuld te zijn. Mode barbaren! 2005 blijkt eerder nog de comeback van de VTM sticker op de auto's te zijn, maar dan in een vuil lettertype, en zonder dat groene Amedee monster er op, wat ook al iets is.

Voor de rest is 2005 begonnen zwanger van goede voornemems. Geen sportwedstrijd of uitdaging is me te veel dit jaar. De ronde van Vlaanderen, Alpe d'Huez, een kwarttriatlon, de 20 kilometer van Brussel, Luik-Bastenaken-Luik, de dodentocht, parachutespringen, zweefvliegen, het zal er dit jaar allemaal van komen.

Dat zijn eigenlijk geen goede voornemens, maar dingen die ik zal doen. Mijn enige goede voornemen voor 2005 is om vriendelijk te blijven als mensen nog nooit van mijn blog gehoord hebben, of wat nog erger is, als mensen al van mijn blog gehoord hebben, maar er niet dagelijks naartoe surfen. Jaja, mijn wilskracht zal op de proef gesteld worden door zoveel onwil, slecht karakter of onwetendheid.

Een gelukkig nieuwjaar!

Geen opmerkingen: