woensdag, januari 19, 2005

Geloof me nu maar, al het slechte dat je van dat Sportplaza hoort, het is allemaal waar en niks gelogen! Het is waar dat ze je op zotte kosten willen jagen (zo voldeed mijn zwembroek niet aan hun normen, terwijl ik daar nog niemand op het strand van Bredene heb over horen klagen), het is waar dat ze subtropisch nog altijd interpreteren als water van 12 graden, en de slierbaan, glijbaan of schuif af, kies maar naargelang je dialect, die trekt ook nu hij open is voor het publiek op de ballen. De glijbaan heeft ongeveer een lengte van 5 meter, een hellingsgraad van 2%, en het sexappeal van een mottige citroën saxo.

Maar dit keer was het echte zwembad open, en heb ik gezwommen. Ik moet toegeven, het was een lust voor het oog, en het was nog eens goed voor mijn conditie ook. Hoera!


Prijslijst! Op aanvraag! Amputeerders!

Geen opmerkingen: