maandag, januari 16, 2006

Iemand die ik jammergenoeg tot mijn vriendenkring mag rekenen is opnieuw begonnen met zijn blog, en dat is goed, maar wat nog beter is, is dat iemand die ik niet ken ook met een blog begonnen is. Met een pretentieuze titel als daar is "verzameld holisme" (dat moet wel een new age pipo zijn) en gewauwel dat vergelijkbaar is met de gesprekken met bovenstaande vriend als 'm te veel gedronken heeft, is dit een ab-so-lu-te voltreffer in het blogland. Vrije expressie, ik ben compleet voor, zeker als het om pretentie gaat, en de samenhang je doet denken aan die goede oude tijd met je dementerende grootmoeder, toen appels nog blutsen hadden, en je kousen altijd afzakten.

Voor de rest wil ik nog meedelen dat 2004 het jaar van de blog was (jaja, dit pareltje bestaat al meer dan 2 jaar), dat 2005 mijn sportjaar was (de mooiste van Vlaanderen gefietst, de dodentocht, de Ventoux, en de Galibier, Madeleine en Alpe d'Huez, skiën in Oostenreik, de kwarttriathlon, de sportplaza, de skwasjsport, en nog te veel om op te noemen), en dat 2006 bij deze is uitgeroepen tot het jaar van de romantiek.

1 januari was al prima begonnen, met het bekijken van een romantische film. Jullie moet bij deze beloven om niet te lachen, want ik vond die goed, heel goed zelfs, al durf ik er nog niet voor uit te komen welke film dat was, en ik heb ondertussen ook al de cd van "Le fabuleux destin d'Amélie Poulain" gekocht. Overal rondom mij zie ik de pure romantiek openbloeien, veel kan er niet meer misgaan. 2006 wordt een grand cru!

Geen opmerkingen: