donderdag, juni 09, 2005

Iedereen heeft wel eens van die absoluut originele gedachten, en vandaag was het prijs bij mij. De tijden, ze zijn aan het a-veranderen, dat schoot opeens door mijn hoofd. Waar het een paar maand terug bitter koud en donker was, zijn de dagen nu veel langer en warmer, en ik denk dat we het einde nog niet gezien hebben.

Ideaal om wat te fietsen, of naar megalomane groepen met megalomane zangers te gaan kijken. Dus ga ik zaterdag naar Frankrijk, meer bepaald de Provence, om de Ventoux te beklimmen, en vrijdag naar het Heizelstadion om U2 te zien.

En omdat ik vanaf zaterdag alweer een weekje stil zal zijn, krijg je er nog een paar foto's bovenop.


Een duveltje smaakt altijd na een dag koers!


Col du Télégraphe, met vijf van de zes.


Met de zesde, bemerk de subtiele krant onder de canvas trui, klaar voor de afdaling


Op de top van de Galibier, de sponsor zal blij zijn!


brrr!


Les deus Alpes, een makkie!


Col de la Madeleine, gesloten voor verkeer, verse pek en steenslag op de weg, een reus van een berg, maar toch op de top geraakt!


Alle zes op de Croix de Fer! Hoera!


Hop, nog eens op de Col du Glandon!

Prints van de foto's kunnen in drie formaten bij mij bijbesteld worden, stort hiervoor geld op mijn rekening, en dan kijk ik wat ik hiervoor kan regelen.

1 opmerking:

Anoniem zei

ik merk dat zelfs de steilste cols u niet van uw dress code doen afwijken. puik werk