donderdag, juni 23, 2005

Is het de warmte die in mijn kop is ingeslagen als een donderslag bij regenachtig weer, is het metaalmoeheid na maanden van topkwaliteit leveren op deze blog, wie zal het zeggen, maar het niet onspreekbare feit is dat deze blog maar over één ding meer gaat, en dat is topsport, en om het kind bij naam te noemen de wielersport in Vlaanderen en omstreken.

En als je er over nadenkt kun je dan beter sporza of http://granttaylor.blogspot.com/ een bezoekje brengen, want die gaan over de echte helden en helden exploten van vandaag. En eigenlijk hebben de lezertjes gelijk die me aanspreken over mijn eenzijdigheid van onderwerp.

Ik mag gerust wat breder gaan in mijn interesse, niemand is ooit doodgegaan van een gezonde interesse in bijvoorbeeld boeken, de groenteteelt in vaste potgrond met behulp van hulpmiddelen, of de bouwstenen van de chemie. En laten deze drie dingen nu wonderwel samengevat worden in het boek zijn dat ik aan het lezen ben. En wat ik jullie zal besparen door een foto te publiceren. Hopla!


Huis, tuin en keuken chemie voor iedereen, gebracht met een godverdomme sexy cover!

Geen opmerkingen: