zaterdag, januari 21, 2006

Tijdens mijn vakanties heb ik toch iets te veel gegeten, gedronken en aanverwante, en als gevolg daarvan heb ik een tijd van vasten ingelast, onder andere door een alcoholvrije week. Die ondertussen al bijna twee weken duurt, en als het van mij afhangt, zal dat blijven duren.

Ik heb namelijk ontdekt dat ik een zesde zintuig heb, dat jaren vertroebeld is geweest door de drank. Het is bijna niet te geloven, maar ik kan nu zien of iemand welgemeend goeiedag zegt, en hoe die iemand over mij denkt. 't Is een beetje zoals in die film, en ik ben dan nu ook aan het wachten op de verfilming van mijn leven.

Gisteren was ik bijvoorbeeld op bezoek bij iemand op een discussie avond over kwaliteit op blogs, en van Haika zag ik direct dat die mij gemeend begroette, terwijl het van Grant toch wat minder gemeend en enthousiast was. Zo zie je maar weer wie je echte vrienden zijn!

1 opmerking:

Anoniem zei

Haika dacht waarschijnlijk "Eindelijk iemand waar ik tegen kan piesen. En misschien eens tegen zijn been 'humpen'."

En Grant ... Hmm, die dacht waarschijnlijk hetzelfde, dus ik weet niet waarom hij minder enthousiast was.