woensdag, december 01, 2004

Als trouwe, wat zeg ik, hondstrouwe fan van het koningshuis (ik volg al van kindsbeen af de lotgevallen en vrolijke fratsen van eerst Koning Boudewijn en vervolgens Koning Albert op de muntstukken) kan ik niet meer zwijgen. Ik moet Prins Filip, die als het wat meezit, ook ooit onze munten zal sieren, een hart onder de riem steken. Vandaar deze open brief.

Beste Filip,

Ik vind het van een extreem, diepmenselijk inzicht getuigen dat je nu al door hebt dat dat Vlaams Blok/Belang het niet goed voorheeft met België, en bijgevolg ook niet met het Belgische koningshuis. En ik vind het dan ook meer dan moedig dat je je als een menselijke barrière opwerpt tegen dat in maatpak gehesen gespuis. Alle beetjes helpen, beste Filip, en vrienden van mijn vijanden zijn ook mijn vijanden.

Laat die Filip Dewinter je ook niks wijsmaken, Filip, het Vlaams Belang zal wanneer België ooit zou gesplitst worden bij de start van de republiek Vlaanderen het Belgisch koningshuis niet met de andere inboedel mee overnemen. Neenee, beste Filip, die Saksen Coburgs Gotha's, dat zouden vogels voor de kat zijn. Dus je doet het niet alleen voor België, maar ook voor jezelf! Weet wat er op het spel staat!

Proficiat voor de moed, en het inzicht!

Stielo

1 opmerking:

Anoniem zei

bedank waarde landgenoot. het doet me de plezier van te weten dat er mensen zijn die verstand heeft. Maar ons Mathilde zegt dat ik beter de Elisabeth zou verversen dan ouwe mannen praat te verkoop. en mijn mama zij huilt soms voor mij. Ik wil niet worden de koning van Belgique maar ik wil voor niets deugen papa zegt. MAar een bedank en misschien tot in de café dan ik betaal een pintje.


Filip