dinsdag, december 14, 2004

Zoals al in mijn vorige post te lezen viel, denk ik na over mijn toekomst, en wanneer ik dat dan doe, vliegen de goede voornemens me nogal eens om de oren. Niet dat je er een boodschap aan hebt, maar dit zijn de goede voornemens voor 2005:
  1. de Ronde van Vlaanderen rijden
  2. een kwarttriatlon uitzwemmen, uitfietsen, uitlopen
  3. uit een vliegtuig springen
  4. met een zweefvliegtuig op schok
Qua goede voornemens kan dat tellen, en als er punten moeten gezogen worden, er kan nogal eens een punt aan gezogen worden. Puntje drie gebeurt trouwens niet zonder parachute, voor de mensen die dachten dat ik mijn leven moe was. Of dat ik de druk van deze blog niet meer aankon. Tot spijt voor wie 't benijdt, ik ga door, ook in 2005! Hasta la victoria siempre!

Geen opmerkingen: