donderdag, december 09, 2004

Sinds dinsdag zit ik met een serieuze financiële put. Ik had drie bussen gecharterd om Japans te eten, en naar een Japanse fillem te gaan, maar ik heb daar moederziel alleen staan wachten tot zeven uur, en in de Teriyaka Tepanyaki mocht ik ook alleen eten.

Een Japans restaurant afhuren, het is geen lachtertje. Want die sushi, die mag je wegkieperen, recht de vuilbak in de volgende morgen. De Kinepolis doet je ook de volle pot betalen voor het afhuren van een zaal, of er nu één man of 300 inzitten, en Aelbrecht World Travel, het busbedrijf, was ook niet te vermurwen om een procentje van zijn prijs af te doen, omdat de chauffeurs hun bus niet moesten kuisen. Organiseer nooit iets met dat bedrijf, je stokkeert toch ook geen rode kool of worst bij mij thuis. Dit alles heeft als gevolg dat Asian Adventures N.V. op de fles is. Bedankt, beste lezers! Ik had wat meer steun en toewijding verwacht!

Maar ik blijf niet bij de pakken zitten. Morgen ga ik de internationale toer op, op naar beter, nieuwer en ander! Ik zal sjezen langs exotische oorden zoals Lelystad, Heerenveen en Emmeloord! Wiiiiieeeeeeee!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Aelbrecht World travel ltd. wil hierbij laten weten dat het met deze vuile zaak niets te maken heeft. Een bedrijf van onze stading en prestige houdt zich niet bezig met derderangs reisjes, daarenboven komt nog dat de heer Stielo zich niet aan de contractuele afspraken heeft gehouden en we ons genoddzaakt voelen juridische maatregelen te treffen.
Toch zouden we ons elitaire klanten niet willen afschrikken en hen op het hart drukken dat onze geplande reizen (MExico, Tokyo, Dubai, St Mortiz, Gstaad) geen hinder zullen ondervinden van deze reeds op voorhand gewonnen rechtzaak.

Dank u

De directie

Anoniem zei

Drie bussen gecharterd op het Ladeuzeplein ?!?! ...

Amai dat moet wat gegeven hebben verleden woensdag, der was daar toen een heuse kerstmarkt aan de gang :-)

Anoniem zei

Drie bussen gecharterd op het Ladeuzeplein ?!?! ...

Amai dat moet wat gegeven hebben verleden woensdag, der was daar toen een heuse kerstmarkt aan de gang :-)