donderdag, oktober 07, 2004

Het is een blijft een verfoeilijke reclame techniek, iets tonen aan de mensen, om ze vervolgens te laten sudderen in hun eigen nat, niet wetende wat voor of achter is. En laat dat nu net zijn wat ik in mijn vorige post gedaan heb. Tsssss...

't Zit zo, mijn aldi medion fotokodak is terug, en jullie zullen het geweten hebben. Foto's zullen in de nabije toekomst te pas en te onpas kwistig over de pagina's van deze blog gesprenkeld worden, in zo'n overvloed als dat er hier gestoefd wordt over deze blog. Ai ai, caramba!

Als mensen helemaal naar Parijs willen reizen, en daar nog eens willen betalen om in het Louvre de Mona Lisa te bekijken, waarom zouden ze dan niet willen betalen om op mijn blog naar foto's van mijn blog te komen kijken? Hier is er alvast eentje, free of charge.




En als ik dan toch bezig ben met foto's te trekken, waarom zou ik er dan geen van mijn winnaar van de red dot design award publiceren? Kijk en sta versteld van het meesterlijke design:


red dot design!

En tja, als ik dan toch bezig ben, op dit toetsenbord worden de ondertussen legendarische posts van deze blog getokkeld. Voor de echte fans, dit toetsenbord is te koop op e-bay, laat het bieden beginnen!




Als mijn toetsenbord op de blog mag, dan mag de muis dat ook. Hier was de kleine deugniet even aan mijn aandacht ontsnapt.


musti!


mmmmmmm


nog mmmmmmmmmer

Om tenslotte nog iets persoonlijks te tonen, hier is mijn knie.


Geen opmerkingen: