donderdag, oktober 21, 2004

Er zijn toch nog goede Belgische blogs, geschreven vanuit de buik en een sterk startpunt. Ietwat schoorvoetend waagt de modale Belg zich aan het bloggen, en een sprietje kwaliteit schiet af en toe op uit het stort dat je de blogwereld met een gerust gemoed kan noemen.

Die hierboven gelinkte Belgische blog heeft bezoek gehad van een fantastische singaporiaan, nu al mijn favoriete mannen op het net, die nog voller is dan grant taylor van zichzelf, en zo mogelijk nog platvloerser dan george "Mijn persoonlijkheid is zoals de citroën saxo, gammel, lelijk en het spreken erover niet waard" in de porsche.

Ik zit me hier met een voorhamer op het hoofd te slaan, van de spijt die ik heb dat ik zelf niet op zinnen ben gekomen als "My intelligent is eternal. Even after I die, there will be a brilliance aura surrounding my tomb. Not to mention that it is already present before I die ".

En dit mag er ook best zijn: "Though its not the first time THE WORD B-E-L-G-I-U-M is placed in front of my beaaaaaautiful and sexy pair of eyes, its definitely not the last time Im gonna hate this country ".

Nog wat verder gelezen, en wat blijkt, die gast uit het verre oosten is 16 jaar, en schrijft als een piepjonge, kwade en moegetergde tornado. Zestien jaar, en al zo goed zo kwaad kunnen schrijven. R.e.s.p.e.c.t.

Hihi, die mens van mensa met zijn iq van 156 is ook serieus in zijn blootje gezet. En dat noemt zich dan een world critic. Tssssss.

Singapore rules man!

Geen opmerkingen: