vrijdag, april 01, 2005

Omdat eergisteren een berichtje kwam van mijn laatste lezer dat hij stopt met mijn blog te lezen, heeft het weinig zin om verder te doen, en meld ik hierbij dat stielo's blog stopt. Niet dat iemand dat zal lezen, maar misschien komt er hier nog ooit iemand langs, en dan vraagt die zich af waarom zo'n pareltje van Nederlandstalige literatuur een stille dood is gestorven. Laat het duidelijk zijn dat het wegens een gebrek aan respect was!

Ik heb mijn blog te koop gezet op e-bay, misschien kan ik er zo nog een schone euro aan overhouden...

Bedankt voor al die mooie momenten!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zou graag je blog overkopen. De prijs, daar valt over te onderhandelen maar meer dan 3 euro 57 lijkt me overdreven.

groeten

Grant

ps: welke 'mooie' momenten?

Anoniem zei

ik voel mij verwaarloosd en over het hoofd gezien als 2e lezer...