dinsdag, april 19, 2005

Als ene Pascal Vyncke, notoir stichter van seniorennet het tot op de eerste plaats kan schoppen in de nominatielijst van de grootste Belg na een oproep op die seniorensite, dan moet ik dat ook kunnen na een oproep op mijn eigen site.

Zoveel senioren kunnen er nu ook weer niet zijn in Vlaanderen, de vergrijzing niet te na gesproken, en laat staan dat er veel zijn die er in slagen om te stemmen. Terwijl hier toch het neusje van het internet geregeld op bezoek komt, dus ik verwacht dat ik vanaf nu in die lijst omhoog gekatapulteerd wordt.

Als ik ooit tot de grootste Belg verkozen wordt, beloof ik hierbij plechtig jullie te vergeten, en wanneer je me ergens aanspreekt, te doen alsof dat ik je niet ken, en als je er een toffe peer uitziet, wil ik zelfs tegen mijn body guards zeggen dat ze je er vriendelijk moeten uitsmijten. Zo zie je maar, ik zal altijd die vriendelijke, simpele jongen blijven.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Op het seniorennet kan je blijkbaar ook bloggen. En hun populairste blog is werkelijk een lust voor het oog ! Duidelijk gemaakt door iemand die weet wat alinea's zijn.

Neem zelf een kijkje : http://blog.seniorennet.be/pijn/

Anoniem zei

Verdomme, waarom stem ik altijd te vroeg...? Sorry,stielo, anders had je mijn stem!