donderdag, april 07, 2005

Ik zou deze post kunnen beginnen met het neerschrijven van de statement of work in een soortement van geniale inleiding, maar ik ga dat carrément niet doen. Het zou toch maar alle verrassing er uit halen, en waar sta je dan, als je het element van verrasssing kwijt bent.

De facto nergens, en ik ga die gedachte dan ook parkeren waar hij thuishoort, in een virtueel bedrijf dat een gateway functie uitvoert, enfin. Seffens ga ik mijn ei leggen, maar a priori wil dat niet zeggen dat ik dan nu al hoor te doen. Provisoir gezien heb ik wel nobele bedoelingen, maar het is niet verstandig om genre grant taylor nobele initiatieven te vervangen door rigoreuze best of breed posts.

Kortom, ik ga alles hier nu amortiseren, en wachten tot ik uitgekristalliseerd ben.

Geen opmerkingen: