dinsdag, februari 01, 2005

Interactieve televisie is hot! Interactieve televisie is cool! Interactieve televisie is in! Ik kan niet achterblijven, stilstaan is achteruitgaan, en vandaar vanaf nu ook een interactieve blog. Gedaan met die "ik die schrijf, jij die leest, en soms eens commentaar durft geven" mentaliteit. We zullen hier gaan waar nog niemand voor ons is gegaan, kaal! Vandaar, een kwis op mijn blog. Dat nog niemand op heel dat wijde wereldomvattende web daarop is gekomen, ik snap het niet...

Omdat dat voor mij ook nog een beetje proberen en aftasten is, beperk ik die kwis tot één vraag, maar dan wel geen gemakkelijke. Hier is 'm, met als titel "Haal het echte dier van bij mij thuis uit volgende lijstje":


A. Pino


C. Irene!


B. Betty!


D. Herman.

1 opmerking:

Anoniem zei

Als ik me goed herinner is het Pino. Die dekselse vogel plaste binnen en heeft zelfs eens een schoen van me opgegeten!