zondag, februari 20, 2005

Miljaarde, miljaarde, miljaarde. Ik heb nu wel tickets voor U2, maar zoals eerder gezegd is dat ergens helemaal langs achteren in het Boudewijn stadium, en daar komt nog eens bij dat ene Snow Patrol de support act is in Brussel. Nu, niet dat ik iets heb tegen die mensen, de eerste mensen waar ik iets tegen heb moeten nog geboren worden, maar ik ken ze niet en een eerste beluistering van hun muziek doet me noch koud noch warm worden. Terwijl in Amsterdam The Killers het voorprogramma doen, waar ik wel warm van word, en het soms toch wat killig kan zijn op een mooie juni avond. Tja, een mens kan niet alles hebben...

Dat een mens toch veel kan hebben, of alleszins kan winnen, zal ik binnen hier en een paar maanden bewijzen, want mijn megabike ploeg is zonet samengesteld. Ik doe nu al een paar keer buiten competitie mee, maar de prijzen zijn er niet veel minder om. De hoofdprijs is een reischeque van 1500 euro, en geïnteresseerden die met mij meewillen mogen zich nu al aanmelden, want nu ik mijn ploeg nog eens bekijk, die prijs kan me alleen maar ontlopen door zeer grote pech...

Geen opmerkingen: