vrijdag, februari 25, 2005

Het zijn harde tijden voor mijn lezers, en er beloven nog hardere tijden aan te komen. Twee en een halve dag thuisgezeten (vooral geslapen), met een oorontsteking, en veel te weinig fut om iets te doen, laat staan een post schrijven, en dan vertrek ik straks ook nog eens op skivakantie.

In die twee en een halve dag heb ik zowat 45 uur geslapen op 60, wat mooi is, en ik daag iedereen uit om dat te verbeteren. Straks ga ik ook nog eens om negen uur slapen, wat kan het leven toch spannend en avontuurlijk zijn!

Om de klap en de ontwenning niet te groot laten worden, stel ik voor dat je gewoon iedere dag een oude post van mij leest, dat is bijna het zelfde als een nieuwe post, alleen is die wat ouder. Want daar in FPÖ Oostenrijk gaan ze wel nog geen internet kennen zeker...

Geen opmerkingen: