maandag, februari 07, 2005

Het zou maar al te onmenselijk zijn om een kwis op je blog te zetten, om dan vervolgens de correcte antwoorden niet vrij te geven. En omdat ik nu eenmaal ook mijn goede kanten heb, hier komen de antwoorden:

Het was niet antwoord A. Pino, want wees nu eens heel eerlijk met jezelf, survival of the fittest gewijs is het voor een beest geen voordeel dat het een spiraalvormige nek heeft. Die, en het touwtje dat uit zijn hoofd kwam, gaf het weg dat het hier een artificieel beest betrof.

Het was niet antwoord C. Irene, want de buik van een echte eland is verre van zo behaard. Ik veronderstel dat mijn lezers toch enigszins beslagen zijn in het dierenrijk, en de elementen en eigenschappen ervan. Of is ook dat al te veel gevraagd?

Antwoord B. Betty was het ook niet, want er zijn wel dwerggeiten, en misschien ook ergens dwergschapen, maar een volwassen schaap zo groot als een pakje roltabak moet nog geboren worden.

Antwoord D. Herman was het ook al niet, een foto van een hond is moeilijk een hond te noemen. Jep, ik heb toen ik jong van hart was teveel naar een of andere schilder gekeken die nog zijn eigen tv show aan zee heeft gehad.

Wat was het dan wel? Antwoord E. Fanny op de kalender natuurlijk, vlot vergeten te vermelden, want dat blijft altijd wel een lekker dier. Oeps, dat klinkt niet goed, en mensen gaan nog rare gedachten krijgen over mij.

See that idiot walk!
See that idiot talk!

Geen opmerkingen: