vrijdag, oktober 29, 2010

Het is alweer een tijdje geleden dat ik er was, mijn posts met foto's zijn niet helemaal tijdsrelevant te noemen, maar ik ben blij dat ik er was.

Vergeleken met Shanghai is NYC toch nog altijd indrukwekkender qua skyline, ook al hebben ze er geen gigantisch gebouw in de vorm van een flessenopener.

Hopsa. een volledige Egyptische tempel in een museum. En die tempel is niet meegeschaard uit Egypte zonder dat de Egyptenaren dat wilden, neen, die hebben de Amerikanskis gekregen van Egypte omdat ze meegeholpen hebben met de verhuis van het een en ander bij de bouw van de Assoean dam.


Een museum waar een tentoonstelling liep van kunst in het interbellum (toevallig mijn specialiteit), en er nog eens goed uitziet ook. Daar zeg ik geen neen tegen.



Geen opmerkingen: