dinsdag, maart 29, 2005

Zondag is het dé hoogdag voor de passieve fietsliefhebber, en dus is het hoogdag ten huize stielo, en zaterdag, dan is het dé hoogdag voor de actieve fietsliefhebber, en dus dan is het hier ook alweer hoogdag. Iedere dag feest, zo kort na Pasen, is het niet wonderbaarlijk? Onze lieve heer heeft dat toch mooi geregeld, jaja, die heeft zijn zaakjes op orde. Als je klein bent, en de wereld lijkt zo groot, of als je verdriet hebt, en je weent, of als de zon straalt, en je weet dat ergens, iemand rondloopt met een stoma, dan weet je het wel. Maar ik dwaal af.

Ik ga zaterdag de 140 km van de finale van de ronde afmalen, wat al meer dan genoeg is wetende dat ik dit jaar al 170 km heb gefietst, en met dat ik iemand ben die niet omzie, en doorstamp, heb ik ook veel materiaalpech en honger. Het zou daarom mooi zijn dat mijn trouwe fans op geregelde of op belangrijke plaatsen klaarstaan met een reservewiel, met een etenszakje of een drinkbus, of op de bergjes met een handje om me omhoog te duwen. De organisatie laat ik aan jullie over, jullie zijn groot genoeg! Stel me asjeblieft niet teleur, ik reken op jullie!

Geen opmerkingen: