woensdag, maart 09, 2005

Als semi-professioneel wielrenner (ik heb dit jaar al meer dan 20 kilometer op mijn teller staan, dat kan tellen) en als professioneel blaaskaak zit ik niet verlegen om grootspraak, en vandaar ook dat ik hier en nu al kan zeggen dat ik nu al klaar ben voor de ronde van Vlaanderen, aanstaande 2 april. Het is bijna jammer dat ik niet met de profs mag meedoen, die vervloekte protour met al zijn regeltjes toch!

Tot nu toe heb ik alles behalve op een fiets gezeten, maar dat zie ik als een plus. Wanneer ik op de dag van de ronde op mijn fiets zal rondrijden, zal dat verbazend verfrissend en nieuw aanvoelen, terwijl iedereen die al veel kilometers heeft gereden het al redelijk beu zal zijn. Want fietsen, dat doe je niet voor je plezier of voor de gezelligheid, laat je niks wijsmaken door de televisie...

1 opmerking:

Anoniem zei

De schone van Vlaanderen is de 'Waregem koerse' van het pajotteland!
En Primus uit blik is de nieuwe 'Vodka-Red Bull' van de 00's! En de tent van Willy Naessens is de hot spot van 2005!