donderdag, november 04, 2004

Pfftt. Ik verveel me.

't Is allemaal de schuld van die seizoenen, in de zomer zou ik me nu in het zonnetje vervelen, terwijl het nu buiten koud is, en donker. Wat zijn dat nu voor manieren. Want laat ik daar duidelijk over zijn, er is niet veel dat ik liever doe dan in de zon zitten, en verveeld te zijn. Ik wil nu sporten, maar tussen die droom en de werkelijkheid staan wetten in de weg, en vooral praktische bezwaren.

Ik kan niet naar buiten, met mijn wankele gezondheid, in dat weer, 't zou zijn alsof Yasser Arafat naar Frankrijk gaat voor medische verzorging. Of het zou aflopen zoals Kerries gooi naar het Amerikaanse presidentschap. Neenee, ik ben mijn leven verre van moe.

'k Kan niet gaan fietsen, want er staan geen lichten op mijn racemasjien. 'k Kan niet gaan lopen, want ik doe dat niet graag. 'k Kan niet gaan skwasjen, want dat heb ik gisteren al gedaan. Wat schiet er dan nog over, meer dan verveling in de kou is het niet. Pfft.

1 opmerking:

Anoniem zei

Je kan ook gewoon binnen blijven, nen bak Stella laten leveren (door bv de Collyshop van Colruyt) en keiveel bier drinken. Dat is plezier van alle tijden.
En sigaretten roken want geen bier drinken en niet roken da's voor watjes!