vrijdag, juli 02, 2004

Om vanaf vandaag een internationaler publiek aan te spreken, update ik vanaf vandaag mijn blog ook vanop verplaatsing. Vandaag heb ik daarvoor Arusha in Tanzania uitgekozen, omdat Afrika me nu eenmaal nauw aan het hart ligt. Benieuwd van waaruit ik de voglende keer iets zal schrijven...

Het zonnetje schijnt hier, de diarree heeft nog niet toegeslagen (al lijkt het vervaarlijk te rommelen in mijn buik), de safari is achter de rug, en de kilimanjaro ligt daar nu als een mean bastard te wachten om door mij beklommen en overwonnen te worden. Het leven kan simpel en schoon zijn.

Zondag in Nairobi geland, van waaruit we naar Tanzania doorgereisd zijn. In Arusha een safari geboekt, en dan door de Serengeti gesjeesd, om beesten te schieten, en met de blote handen te vechten met een roedel leeuwen. Die het, laat mij daar duidelijk over zijn, niet meer kunnen navertellen.

Na mijn terugkeer zal ik een iets uitgebreider (laat ons zeggen een knoert van een 1000 tal bladzijden) en misschien ook iets waarheidsgetrouwer schrijven over mijn wedervaren alhier, maar voorlopig moet je het hier mee doen...

Hakuna mutata (wat de australiers als "no worries, mate" zouden omschrijven)!

Geen opmerkingen: