woensdag, juli 21, 2004

Mijn vorige post bevatte al weinig goed nieuws, deze post bevat enkel slecht nieuws. De reis is namelijk afgelopen, en ik ben terug in het land. Dat is voor mij slecht nieuws, en ook voor de mensen die me kennen.

Ik heb hoogtes gekend op reis (5895 m om precies te zijn), ik heb laagtes gekend (30 meter onder de zeespiegel gezeten). Ik heb zalen doen leeglopen, en ik heb zalen doen leeglopen (jaja, je leest goed). Maar bovenal, wil ik maar één ding.

Je veux de l'amour! Je veux de l'amour! Pour toujours!

De reis was echt compleet af. Begonnen met het stof in de serengeti op safari, dan de ontberingen van de Kilimanjaro, de top gehaald, en vervolgens het harde, harde leven op zanzibar. Waar we in de zee gedobberd hebben, in het water gezeten, op het strand en lekker gegeten. Om te eindigen in de meest criminele stad ter wereld, Nairobbery. Maar wat eigenlijk een op en top westerse stadskern heeft, waar je langzaam maar zeker opnieuw kan wennen aan comfort.

Voor de mensen die niet veel om handen hebben, de komende dagen zal ik het echte verslag van de reis op mijn blog posten, als ik zelf eens pakken tijd te veel heb. Er komt hier een minutieus, compleet waarheidsgetrouwe weergave, tot op de minuut correct, voor het nageslacht en slackers...

Geen opmerkingen: