maandag, mei 02, 2005

Voor mij staat het onomstotelijk vast dat er weinig meer interessant is dan mijn zopas opgestarte sportcarrière, waarover iedere wetenswaardigheid minimum een post waard is, of toch zeker een kerkelijk dogma, en waar ik bijgevolg niet van plan ben om me er het zwijgen over te laten opleggen. Niet door de BOB, niet door de staatsveiligheid, en ook niet door het koningshuis. Want ik kan al die pipo's eigenlijk totaal niet uitstaan, en Filip en Mathilde hebben zich ook nog niet in een eeuwigdurende permanente persstilte gehuld. Alhoewel ik al herhaaldelijk brieven naar het koninklijk paleis heb gestuurd met dat niet onredelijke verzoek. Wat ik trouwens niet zo veel gevraagd vind, wetende dat u en ik hun royale levensstijl mee helpen financieren, we in een demcoratie leven waar de meerderheid beslist, en dat hun zwijgen in ieders belang is.

Als inleiding op het feit dat ik nieuwe sportschoenen heb gekocht kan dit tellen, en veel meer worden hoeven er niet aan vuil gemaakt te worden.


Oud en nieuw broederlijk naast elkaar.


Nieuw op de persvoorstelling.

Geen opmerkingen: