vrijdag, mei 06, 2005

Wiiieeeeee!

Dinsdag is verhuisdag op mijn werk, we krijgen allemaal nieuwe stielo's, een nieuwe wind, een nieuwe parkeerplaats en een nieuw bureau. Die bureau's zullen wel een pak kleiner zijn dan de cadillac onder de bureau's die we nu hebben, en daarom is een andere afdeling bezig met af te slanken dat het geen naam heeft, zodat ze toch nog aan hun nieuw bureau kunnen zitten, om misschien ook nog wat te werken.

Dat afslanken doen ze aan de hand van de beproefde combinatie van één de thermostaat wat hoger te zetten, twee niet meer te eten, en drie om het kwartier naar de weegschaal te wandelen. Omdat ik daar passeerde, en me afvroeg wat die schoenloze samengetroepte bende te doen stond, weet ik dat allemaal. En ik heb me dan ook maar eens gewogen. 145 kilo voor 1 meter 80 viel best nog mee, maar ik zou daar graag 162 kilo van maken, zodat mijn body mass index net 50 is. Er is nog werk aan de winkel. Ik vrees wel dat al dat gewicht misschien wat veel zal zijn wanneer ik op het einde van deze maand Alpe d'Huez en de Galibier met de fiets overwin, maar dat zien we dan weer wel.

Voor de rest, weinig nieuws, the worst is yet to come. Eén lichtpuntje is deze blog. Johnny is nog niet vergeten!

Geen opmerkingen: