dinsdag, juni 01, 2004

Ik kom uit de kast: ik ben een tjeef, in het diepst van mijn gedachten. Na de eerste stemtest zag het er al zo uit, na de tweede test dacht ik dat ik mijn Fatum, Ooooo Fatum, kon ontlopen. Hoe dwaas en overmoedig van mij! De derde stemtest loog er immers niet om, en plaatste me met de voetjes terug in de realiteit. Absoluut een tjeef, toen de stemtest voor de derde maal kraaide, en in totaal ook een tjeef. Ik ben 240 tjeef, 200 blauw en groen, en 170 spa, zeggen ze bij de VRT. Naast Yves Leterme is dit mijn favoriete CD&V'er. Vlot, sociaal, sportief, geëngageerd, én daaraan gekoppeld waarden en principes. Wat wil een mens nog meer?

Nu, van de VRT moet je gelukkig niet te veel geloven, en ik ben goedgeplaatst om het te zeggen.

Sinds vandaag kan ik ook opnieuw deftig naar televisie kijken, via DVB. Even een set top box ontleend op mijn werk, om te kijken of ik ontvangst heb, en wanneer ik de antenne op mijn zolder plaats, heb ik ontvangst. Wat een mens met waarden en principes allemaal niet moet doen om wat sport te kunnen zien...

Geen opmerkingen: