maandag, mei 31, 2004


Mijn neefje Kasper (de jongen is er onlangs 2 geworden, dus mag ik hem zonder te kleineren gerust neefje noemen) heeft al meer klasse, standing en stijl dan ik. Als ik een feestje geef, is dat amateurisme tot in de perfectie, wanneer hij een feestje geeft is dat met traiteur, met alles er op en er aan. Keuze uit wel 20 verschillende drankjes, 10 sausjes, 15 soorten groenten, en een hele klets vlees. De toekomst is echt wel aan de jongere generatie, en de toekomst ziet er verfijnd uit! Hoera!

Hoera! is trouwens de naam van mijn nieuwe politiek partij. Mijn programma bestaat uit 70 punten, waarbij alle 70 de punten op hetzelfde principe gebaseerd zijn. R.e.s.p.e.c.t., zoals ons Aretha dat toch zo schoon zong. Restecp voor pipo's, respect voor losers, respect voor sjarels, respect voor grant taylors, kortom, voor alles en iedereen respect. En dat op een vreugdevolle, blije en opgewekte manier, wat gesymboliseerd wordt door de partijnaam.

Giften kunnen op het bankrekeningnummer van de partij gestort worden, het is een geheim zwitsers nummer dus vermeld ik het hier niet. Milde giften worden vlugger behandeld, dus geef met gulle hand! Hoera! Met dat het een net opgerichte partij is (bestaat sinds het intikken van deze post) zat mijn partij nog niet tussen de mogelijke kandidaten van de stemtest. Waardoor ik op de tjeven ben uitgekomen, en waardoor deze als geaffilieerde partij nummer 1 aan Hoera! zijn verbonden. Hierbij roep ik iedere verstandige kiezer op om op de plaatsen waar Hoera! niet opkomt, voor Yves Leterme te stemmen. Yves rules!

Bij deze wil ik ook aan het Vlaams 'Een zondebok is altijd fijn' Blok vragen of ze hun naam niet willen veranderen in Geel!, wanneer ze hun naam moeten veranderen omdat het een racistisch zootje is. Geel:-( kan wel, en Geel}-( kan ook.

Geen opmerkingen: