donderdag, mei 13, 2004

Eergisteren een bbq gesmeten, gewoon voor een paar losers. 't Was bewolkt, en ik vond het als statement wel passend. Ik was ook rotsvast van plan om Matthias niet te inviteren.

Maar eenmaal ik wat gedronken heb, word ik van bikkelharde macho een pluiszacht watje, en ik heb de kloot gevraagd of 'm ook een ribbetje wou, toen hij voor de derde keer aan de bbq kwam kijken. Wat ik niet mocht gedaan hebben, want ik had 'm nu weer tot 3 uur aan mijn been, en hij heeft al mijn drank uitgezopen. Als hij ergens gratis drank ziet, dan zuipt hij het leeg, de fuck. 't Is een profiteur, maar dat zal wel weer aan zijn communistische opvoeding liggen. Zelf iets geven, dat kennen ze daar dan weer niet.

Uit pure melancholische overwegingen ben ik gisteren dan nog eens gaan skwasjen, glorieus gewonnen, en om de goeie oude tijd nog wat meer te beleven nog eens naar deze site gesurft. Eerlijk gezegd omdat ik dacht dat ze daar wel het filmpje zouden hebben over die onthoofding in Irak. 'k Ben er veel rottigheid tegengekomen, maar dat filmpje niet.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Shit, man. Dit is echt wel de beste blog die ooit gezien heb. You rock, man. Dit is heeeeel wat anders dan die loser blog van grant taylor!

Anoniem zei

Inderdaad rottige dingen te zien, yuk. Maar omdat ik vrienden heb die op de hoogte zijn van veel rottige dingen kan ik u zeggen dat dat voos filmke te zien is op www.ogrish.com. Heb het zelf niet bekeken wegens wsch té rottig...

Greetz T aka 'the one with a funnier blog's sister'