donderdag, mei 06, 2004

Sinds een dag of twee ben ik ten prooi gevallen aan een enorme drankzucht.

Vanaf het moment dat ik in mijn auto stap kan ik maar aan één ding meer denken. Alcohol. Dat heeft als gevolg dat ik gisteren anderhalve fles whisky naar binnen heb gekapt, en nu aan pintje nummer 9 bezig ben.

'k Vind het ook heel prettig om dronken rond te rijden in mijn auto. Het is allemaal veel meer relaxed, en ik voel me absoluut heer en meester over de 112 pk die onder de motorkap van mijn getunede golf zitten. Het enige waar ik een beetje me zit, is dat bij een vechtpartij die volgt op verkeersagressie ik misschien wat meer klappen op mijn smoel zal krijgen dan in een normaal gevecht, doordat ik zo relaxed ben door de drank. Maar daar vind ik wel nog iets op, plus het doet allemaal minder pijn als je genoeg gedronken hebt. Allrighty.

Geen opmerkingen: