zaterdag, mei 15, 2004

Shit. Klote. Ding.

Robin "Marginaliteit is my middle name" Taylor heeft een nieuwe theme voor zijn blog, en het ziet er allemaal veel professioneler uit dan bij mij. Ik zou daar eens iets moeten aan doen, en was ik niet zo lui geweest, ik zou er iets aan doen. Jammer.

Gisteren ambras gehad op café, in de Kaminsky. Die mens zal nu wel bij de tandarts zitten, een poging ondernemende om te redden wat er nog te redden valt van zijn gebit. Eigenlijk is dat wel raar. In de pigeon d'or heb je nooit problemen, allez, heb je toch nooit problemen van aggressiviteit. Voor de rest zijn de tooghangers van de pigeon één groot probleem. Als ik niet beter wist, ik zou bijna denken dat het een café in Merelbeke is.

'k Was wel verbaasd dat die ambulance daar zo snel was, blij om te zien dat er toch mensen zijn die hun job goed uitvoeren.

Geen opmerkingen: