dinsdag, mei 18, 2004

De klojo. Wanneer ik mijn blog zo begin, beste lezertjes, weten jullie waarschijnlijk wel al over wie het zal gaan. En jawel hoor, dat is goed gedacht.

De Duits was nu al voor de derde keer de badkamer en de keuken aan het kuisen (hij moest het hele huis twee maal op rij kuisen). Ik vraag die klootzak dus of hij aware is of the fact dat er nog ruimtes zijn die gemeenschappelijk zijn, zoals de gang, living en veranda, en daarop is zijn antwoord boudweg "jawohl, Ich habe das gewusst". Waarop ik die eikel vraag waarom hij dan niet die ruimtes kuist, zitten ze misschien in de blinde vlek van zijn oog? Waarop de asshole ononwonden zegt dat 'm altijd zo moe is nadat hij de keuken en de badkamer heeft gekuist.

Daarom sluit ik vandaag af met de tip van de week: Oost-Duitsers, maak dat je er zo weinig mogelijk mee te maken hebt.

1 opmerking:

Anoniem zei

Het is toch ongeloofelijk, niet alleen komen die vuile duitsers hier ons eten opeten en ons werk afpakken maar is iedereen soms vergeten wat die kloortzakken op huun geweten hebben? Kijk hier maar eens: http://history1900s.about.com/library/holocaust/blcampsausch.htm

vergeten en vergeven? I don't think so.

Schup die kerel met lederhosen en al uit jullie huis of ik kom langs.