maandag, juni 14, 2004

Oost west is nog altijd thuis best. En daar bedoel ik niet het principe van het vlaams 'mot eens op je vrouw' blok mee dat iedereen moet teruggestuurd worden van waar hij komt, maar dat het voor mij altijd fijn is om terug thuis te komen. Op je eigen wc kakken, 't is toch altijd iets aangenamer. Na een weekend in marginalenpark doorgebracht te hebben in Nederland, was het thuiskomen fijn.

Wat ik van het Heijderbos onthou?

1. Ik kan zeer goed bowlen, nog net iets beter dan deze pipo.
2. Anneleen slaagt er altijd in om de mooiste bowlingschoenen uit te kiezen.
3. Je nooit twee dagen achtereen robin's spaghetti mag eten, omdat dat niet goed voor de darmen is.
4. Er stomme spelletjes bestaan.

Over de verkiezingen gesproken, ik moet eerlijk zijn, en hier bekennen dat ik ondanks mijn groot respect voor Yves niet voor Yves heb gestemd. Ik moet het hier opbiechten, het moet me van de lever. Ik kon niet meer met die leugen leven. Ik was er misschien gewoonweg nog niet klaar voor. Een roeping komt pas wanneer de roeping komt. Je kan dat niet overhaasten. Volgende keer beter, Yves.

Geen opmerkingen: