dinsdag, juni 08, 2004

Zoals in eerdere posts al te lezen was, heb ik zeer veel sympathie voor Yves Leterme, vooral omdat ik nu eindelijk aanvaard heb dat ik een tjeef ben. Mijn respect en waarde voor Yves is nog meer gegroeid, sinds ik gehoord heb dat 'm nog scherpzinning uit de hoek kan komen ook. Naar het schijnt heeft de sympathieke geitenhoeder uit het Ieperse gezegd, and I quote: "50% van de vlaams blok leden heeft een crimineel verleden, 50% van de vlaams blok leden heeft een criminele toekomst". Mooi, Yves, heel mooi.

Daarnaast is het vandaag opnieuw, voor de zoveelste maal de laatste tijd, een zwarte dag. Karel Biddeloo is immers niet meer.

Karel wie hoor ik je denken? Karel "De rode ridder" Biddeloo, that is. Karel "Johan chargeert zonder schrik voor eigen lijf en leden op het gepeupel en ranselt die honden uit elkaar met het platte van zijn zwaard" Biddeloo. Karel "De steen der wijzen" Biddeloo.

Geen opmerkingen: