zaterdag, maart 19, 2011

Je gaat nooit raden door welk plaatsje ik vandaag gefietst ben.

Als je Canvastown, Nieuw Zeeland, zei, dan is het voor mij weer maar eens een les om nooit nooit te zeggen.

Canvastown is nog maar eens het bewijs dat de VRT veel te veel geld heeft. Als ze zoveel geld hebben dat ze zelfs een obscuur dorp in Nieuw Zeeland naar een van hun TV netten kunnen laten noemen, dan is het voor iedereen overduidelijk dat er van jouw en mijn belastingsgeld best wel wat minder naar de VRT kan gaan.

Ik ben er het gemeentehuis binnengestapt, en daar zag ik naast overal het ons overbekende logo van een wit vierkant foto's met maar al te bekende ex CEO's en strategisch adviseurs van de VRT, die de sleutel van het dorp kregen aangereikt. Canvastown blijkt ook 2 ere burgemeesters voor het leven te hebben, een Maria Tony, en ene Loved Fromfence. Er zijn ook zeer veel Sam's en Bettina's geboren tussen 2003 en 2007, want daar kreeg je in die periode als inwoner subsidies voor. Het geld is in die periode blijkbaar niet allemaal naar excluviteitscontracten gegaan...

1 opmerking:

Unknown zei

En heb je al eens naar de fauna aldaar gekeken. Naar het schijnt vliegt het daar vol met woestijnvissen...