vrijdag, december 02, 2005

Ik ben nu al een paar jaren in de duik aan het leren skwasjen, zelfs in die mate dat mijn slaapkamer tot een skwasjkot is omgebouwd. Het slaapt niet supermakkelijk, want zo'n rubberen balletje kan serieus pijn doen na er een nachtje op te slapen.

Maar nu is het tijd om uit de kast te komen: ik ben een skwasjer, in het diepst van mijn hart, en ik ben niet meer beschaamd over. Voila, dat taboe is ook alweer doorbroken, ik ga er misschien een paar lezers door verliezen, maar het is een pak van mijn hart dat ik de wereld er kundig heb van kunnen maken. Ik kan nu eindelijk zijn wie ik ben.

Nu iedereen weet dat ik skwasj, hoef ik ook niet bang meer te zijn dat ik zaterdagavond door iemand herkend zal worden op het skwasjtornooi in de Killshot, want ik ga daar aan meedoen. Benieuwd wat het gaat geven, eindelijk eens tegen een tegenstander kunnen spelen!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zoveel moed, dat verdient een ode. En wat is er nu passender voor een volksheld en zijn sport dan dit :

Skwasj a-ah
Saviour of the universe
Skwasj
He save everyone of us
Skwasj
He's a miracle
Skwasj
King of the impossible

He's for everyone of us
Stand for everyone of us
He save with a mighty hand
Every man every woman
Every chill - he's a mighty
Skwasj

Just a man
With a man's courage
Mothing but a man
But he can never fail
No-one but the pure in heart
May find the Golden Grail
.................ah.................
Skwasj



Freddy "De snor" Mercury zou het zo gewild hebben.

Anoniem zei

Waw, en ik dacht dat jullie, West-Vlamingen, alleen maar petanque kenden.
Een wereld gaat voor mij open, echt waar!