donderdag, december 08, 2005

Er zijn vele redenen om feest te vieren.

Zo is dit mijn 300ste post ooit (ik hou dit bij in een dagboek), en zo is het dat ik 64 lezers heb. Toch volgens Google analytics, want die beweren dat er 64 terugkerende pipo's zijn die dit pareltje bezoeken.

Al zullen er daar nog wel wat dubbels inzitten. De meeste mensen hebben vandaag de dag twee pc's, dus heb ik nog 32 lezers. Als er een koppel 3 pc's hebben, stel bijvoorbeeld de helft, heb ik zeker nog 16 lezers. En dan hou ik nog geen rekening met mensen met meer dan 3 pc's, want als ik die meetel, moeten er nog iets van een 12 lezers overschieten. Pak dan dat er van die 12 nog een aantal paranoïde mensen tussenzitten, die alles van geschiedenis altijd verwijderen, blijven er daar nog een 6 stuks van over.

Van die 6 zullen er dan nog wel een paar zijn die via google of een andere zoekrobot toevallig twee keer op mijn blog zijn uitgekomen, zegge en schrijve pakweg 4, en bijgevolg kan ik met een aan zekerheid grensende waarschijnlijkheid beweren dat ik 2 terugkerende lezers moet hebben.

Omdat ik graag lees wat ik zelf geschreven heb, val ik er ook van af, en ben ik dit eigenlijk voor die ene persoon aan het schrijven. Geniet er van!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ja, mijn excuses, maar iemand heeft deze pagina dus ooit als mijn startpagina ingesteld en ik weet niet hoe ik dat moet afzetten...misschien als u mij verder kan helpen.

Anoniem zei

In internet explorer :
Ga naar tools -> Internet options
Daar kan je op de "general" tab uw nieuwe startpagina instellen.

Anoniem zei

Ok, dank U!!!

Anoniem zei

pffft ... de pot verwijt de ketel enzovoort.