donderdag, december 15, 2005

Dit zal waarschijnlijk mijn laatste post zijn voor dit jaar vanuit België, want binnenkort vertoef ik meer in het buitenland dan dat goed voor me zal zijn.

Het begint met de P-reis naar Praag, waarna ik in Val Meunier of zoiets ga skiën, waarna ik nog een bezoekje breng aan Schotland, en meer bepaald Glasgow.

Dus de volgende post is in het Tjechisch (ik kan al misschien zeggen in die taal, proc, protsj uitgesproken, en zeggen dat ik goed tjechsich spreek, mlivu dobre tjeski, al zal de spelling hiervan wel mis zijn), de volgende in het Frans (ik kan al vloeken in het Frans, merde, en vragen of iemand met mij wil slapen, voulez-vous coucher avec moi), en daarna in het Schots (waar ik weeral in kan vloeken, shite, en ik een speech kan afsteken over keuze, ..., I chose not to choose life, I chose something else, ...).

Dus dat ziet er goed uit!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Vol ongeduld zit ik hier te wachten op uw eerste Praagse Post. Wat houdt u tegen? Toch gene Perte-Totale gereden zeker?

Anoniem zei

Vol ongeduld zit ik hier te wachten op uw eerste Praagse Post. Wat houdt u tegen? Toch gene Perte-Totale gereden zeker?

Anoniem zei

Ik denk dat de volgorde ni correct is. Eerst "Voulez-vous coucher avec moi?" en dan, nadat het antwoord negatief is, "merde"...

Anoniem zei

Hetzelfde met zijn Schots : I chose not to choose life, I chose something else : shite !

kiwiboon zei

dat vinden we wel gemakkelijk, commentaar geven terwijl meneerke op reis is. 't zal hem leren om zo lang inactief te zijn op zijn blogske :-)

Anoniem zei

Bij welk polderbureau heb je die derderangs bestemmingen nu weer geboekt?
Waar is de tijd dat hier nog boeiende avonturen op Kilimanjaro's en andere exotische bestemmingen stonden?
Neen, meneer Stylo, mijn interesse daalt met de minuut. Neem actie!